Πάνω από το 80% των εταιρειών παγκοσμίως δεν είναι ικανοποιημένες με την ηγεσία τους, ενώ στο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον της οικονομικής κρίσης το 70% των πρωτοβουλιών για αλλαγή στον τρόπο διοίκησης μιας εταιρείας αποτυγχάνουν, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε χθες σε συνέντευξη Τύπου η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Sargia Partners Γεωργία Καρτσάνη.
Η επικεφαλής της Sargia Partners, εταιρείας που εδώ και 5 χρόνια δραστηριοποιείται σε Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία στην βελτίωση της άσκησης ηγεσίας (leadership development) και αλλαγής στρατηγικής (change strategy), παρέχοντας υπηρεσίες σε στελέχη επιχειρήσεων επεσήμανε ότι η έκρηξη της τεχνολογίας, της πληροφορίας και της επικοινωνίας μέσα από την παγκοσμιοποίηση, έχουν αλλάξει τον τρόπο που μαθαίνουμε, που επιχειρούμε, ακόμα και τον τρόπο που διαμορφώνουμε τις διαπροσωπικές μας σχέσεις και ότι το πιο σημαντικό κεφάλαιο που διαθέτουμε για να διαχειριστούμε το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον είναι η δημιουργικότητά μας..
Στη βάση αυτή ανέφερε πως το 45% των εταιρειών με υψηλές επιδόσεις παγκοσμίως δίνουν μεγάλη έμφαση στην ενδο-εταιρική επικοινωνία προκειμένου να προβάλλουν τις αξίες και το όραμα του οργανισμού για να κατανοήσουν τι αλλάζει και γιατί, ενώ το 47% αυτών εκπαιδεύουν τους ηγέτες τους στο να οδηγούν και να υλοποιούν αλλαγές στη διοίκηση, ώστε η εταιρεία να είναι ανθεκτική και να βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση.
Η ίδια έδωσε βάρος στην επικέντρωση της παγκόσμιας βιομηχανία στις καταναλώτριες, αναφέροντας πως οι γυναίκες ελέγχουν το 70% των δαπανών διεθνώς. Ενδεικτικά ανέφερε ότι τα εισοδήματα που αποκτούν οι γυναίκες αυξήθηκαν από 6 τρισ. δολάρια το 2002, σε 9,8 τρισ. δολάρια το 2007 και προβλέπεται πως θα αυξηθούν στα 15,6 τρισ. δολάρια το 2017.
Η Sargia Partners προσφέρει υπηρεσίες για την ανάπτυξη του τρόπου ηγεσίας, οι οποίες ευθυγραμμίζουν τις συμπεριφορές των ηγετών με τη στρατηγική της αλλαγής, εμπνέουν την ηγετική ομάδα να αναπτύξει μια πιο διευρυμένη νόηση με όραμα και αναδεικνύουν μια κουλτούρα ανθεκτικότητας, προσαρμοστικότητας και ευελιξίας σε οργανισμούς και εταιρείες.
Οι μεθοδολογίες και τα εργαλεία της Sargia βασίζονται σε επιστήμες Συμπεριφορών και Νεύρο-επιστημών. Πηγάζουν από τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές πρακτικές που σχετίζονται με τη λειτουργία του εγκεφάλου, τις αρχές Μαθησιακών Οργανισμών και συστημικής και μετασχηματικής μεθοδολογίας coaching.