• Σήμερα είναι: Σάββατο, 9 Δεκεμβρίου, 2023

NEA 07

ΚΕΝΥΑΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ Ο <<ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ>> ΤΗΣ ERNST & YOUNG ΓΙΑ ΤΟ 2012

 

Από αριστερά προς τα δεξιά, διακρίνονται ο Michael spencer, διευθύνων σύμβουλος (CEO) του ομίλου ICAP plc, ο κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος (CEO) της Chipita και ο John Ferraro Διευθυντής Λειτουργιών(COO) της Εrnst & Young.
 

Το βραβείο «Παγκόσμιος επιχειρηματίας της χρονιάς» για το 2012 απονεμήθηκε από την ernst & Young στον δρα James Mwangi, διευθύνοντα σύμβουλο και γενικό διευθυντή της equity Bank limited στην Kένυα, σε μια εντυπωσιακή τελετή στην αίθουσα salle des etoiles στο Mόντε Kάρλο. Ο δρ James Mwangi επιλέχθηκε μεταξύ 59 φιναλίστ από 51 χώρες που διεκδικούσαν τον τίτλο και οι οποίοι είχαν ήδη εκλεγεί ως «επιχειρηματίες της χρονιάς» από την Ernst & Young στη χώρα τους.

Ο δρ James Mwangi θεωρείται υπεύθυνος για τη «μετάλλαξη» της equity Bank από ένα ασήμαντο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα σε μία εισηγμένη εμπορική τράπεζα. Επίσης, έχει θεσπίσει στην τράπεζα το στρατηγικό στόχο να αλλάξει τη ζωή και τις συνθήκες διαβίωσης των ανθρώπων, τόσο σε κοινωνικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο, προσφέροντάς τους πρόσβαση σε σύγχρονες, ολοκληρωμένες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, οι οποίες μεγιστοποιούν τις ευκαιρίες. η τράπεζα, η οποία είναι η μεγαλύτερη σε αριθμό πελατών και η μεγαλύτερη με πλειοψηφική αφρικανική συμμετοχή στην ανατολική και Κεντρική Αφρική, δραστηριοποιείται περιφερειακα και στην Ουγκάντα, το νότιο Σουδάν, τη Ρουάντα και την Τανζανία. Οι πάνω από 7 εκατομμύρια τραπεζικοί της λογαριασμοί αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ του συνόλου των λογαριασμών στην Κένυα.

Μέσω του προγράμματος στρατηγικής κεφαλαιοποίησης, η Εquity Bank κατάφερε να προσελκύσει την μεγαλύτερη ενιαία εισφορά κεφαλαίου στην ιστορία της ανατολικής και κεντρικής αφρικής (ΗΠΑ $ 180 εκ.) από την Helios ΕB. κατά τα οικονομικά έτη 2009 και 2010, ο κύκλος εργασιών της τράπεζας αυξήθηκε κατά 32%, ενώ το ενεργητικό της κατά 42%. Το 2012 οι Financial Times συμπεριέλαβαν τον δρα James Mwangi στους 50 κορυφαίους ηγέτες επιχειρήσεων των αναδυόμενων οικονομιών. Ο διευθύνων σύμβουλος της Εrnst & Young Ελλάδος κ. Παναγιώτης Παπάζογλου δήλωσε χαρακτηριστικά: «η οργάνωση για 26η συνεχή χρονιά της απονομής του βραβείου για τον “Παγκόσμιο επιχειρηματία της χρονιάς” αποδεικνύει τη σημασία που προσδίδει η Εrnst & Young στη συμβολή των επιχειρήσεων στην οικονομική ανάπτυξη των χωρών, παγκοσμίως, ακόμη και εν μέσω της κρίσης».

 

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ Chipita ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 51 <<ΔΥΝΑΤΩΝ>>ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ

Η χώρα μας εκπροσωπήθηκε από τον Έλληνα «επιχειρηματία της χρονιάς 2011» κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο της Chipita, ο οποίος «συναγωνίστηκε» με επιχειρηματίες διεθνών «κολοσσών», όπως οι Benetton, linkedin, Αngry Birds κ.ά. από 51 χώρες παγκοσμίως, αποδεικνύοντας και εκτός συνόρων την ικανότητα και δυναμική της Ελληνικής επιχειρηματικότητας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιχειρηματίες, τα τελευταία χρόνια, έχουν κάνει τα περισσότερα από κάθε άλλη ομάδα για την τόνωση της καινοτομίας, τη δημι- ουργία θέσεων εργασίας και την ευημερία, τόσο σε περιόδους ανάπτυξης όσο και εποχές δυσχερών οικονομικών συνθηκών. Το παράδειγμα του James είναι η επιτομή του οράματος και της αποφασιστικότητας που διακρίνουν τους επιχειρηματίες και άξια κατέκτησε τον τίτλο του «Παγκόσμιου επιχειρηματία 2012» της Εrnst & Young.

Ο κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Chipita, δήλωσε: «η ανακήρυξή μου σε “επιχειρηματία της χρονιάς” για το 2011 από την Ernst & Young Eλλάδος αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα και μου προκαλεί συναισθήματα χαράς. Aυτό δε, διότι η διαδικασία η οποία ακολουθήθηκε ήταν άψογη και αντάξια της σοβαρότητας του οργανισμού της ernst & Young. Η εμπειρία της συμμετοχής μου στη διαδικασία της ανάδειξης του “Παγκόσμιου επιχειρηματία της χρονιάς” για το 2012 ήταν πραγματικά μοναδική και με έκανε να νιώσω ότι με κατατάσσει σε ένα club πραγματικά ξεχωριστών ως προς τη δημιουργικότητα ανθρώπων».

 —————————————————————————————————————————————————–Στο προηγούμενο τεύχος παραλήφθηκαν τα ονόματα των αρθρογράφων στα εξής άρθρα:
Σελ. 76 “Οικογενειακές επιχειρήσεις: 8 παράγοντες για επιτυχημένη πορεία” του διευθύνοντος συμβούλου της Ernst & Young Ελλάδος κ.Παναγιώτη Παπάζογλου.
-Σελ. 80 “Απο το εισόδημα στην κατανάλωση: Η μετατοπιζόμενη φορολογική ισορροπία” του επικεφαλής του φορολογικού τμήματος της Ernst & Young Ελλάδος κ. Στέφανου Μήτσιου
—————————————————————————————————————————————————–
 

Επιστολή

 

EXΟDUS FROM LETHARGY

The Regenesis of Ecumenical Symbol, or the …Philosophy on Economy From Georgios Gakis, as Xenofone Zolotas began…Epistle to Deacons of Noesis (Hellenic version)Dears Prometheans of Skepsis,The anatomy of the polymorphous crisis has apocalypsed the elliptic synthesis of a parasitic economic machine. That machine, which is based on elastic ethos, pleonexia, hypertrophic ego, has cartographized the symptoms of a new septicemia.And the Europe ? Europe remains in a clinic epilepsy with apathetic and hypocritical practices that dynamites not only the economic but also the geopolitic thesis of Amphictiony. The catalysis of Democracy becomes a pragmatosis by phimosis of gnome, autarchist meters and anergy, having as symbol of authenticity the galaxy of “European Stars”. The problem is not Economical. It is Ethical !!! Ethic codes have the character of a miasma. The paranoid pandemia of misanthropy is a pseudepigraphic “philosophy” in our sarcastic epoch. On the planetic theatre scene, politic comedy and tragedy act antagonistically role having stopped the chronometer of Gea as if cosmic pirates. In our schizophrenic chronics Mega – Ego is an Anax. An Anax, who is adiaphorous from Polis, is aedes and acephalus inside his history amnesia. But gnosis of a History is the therapy for the catastrophical pneumatic analgesia. The phenomenon of apathy isn’t new and in all epochs the dilemma is a same :
  • Conium or Nectar ?
  • Catastrophe or Harmony ?
  • Necropolis or Polis ?
  • Ogology or Ecology ?
  • Narcissistic Pseudodymocracy or Ecumenical Αuthentic Democracy?
Cosmos, as if in a new allegory of Plato’s Speleo, is an apathetic cosmos in hedonistic hypnosis. The semantic ethical person has been aphorized with mega anathema as anomalous. The basic hypocritical criterias which characterize this allegory are the cynic and ephemeral plutocratic euphoria and a gigantic megalomania and not the syllogism, the idea, the dialogue and the critical skepsis. Let us be realistits. All the apostles of economic ontology aren’t unethical. There are companies and trapezes which are paragon of orthodox economical skepsis and anaptyxis. The problem is a “holy” Hegemony of economical dinosaurs which based only on arithmetic and numismatic pragmatism with blasphemy parasitic egoism. The Polis and Agora’s Ephialtes, the patriarchs of economic chaos. They try to antagonize in pseudographic hologram the harmony of Skepsis. The Cynodonts versus the Ecumenical Idea of Values and Spirit. Finally, Keynes, Smith, Marx, Engel proved to be tragically anachronistic and -what an oxymoron scheme!- when the of the truth has been apocalypsed 2.500 years ago.In catacombs of human mind lives the ideology of Logic. It lives in the thesaurus of Classical Hellenic Skepsis, which isn’t panacea, but it is a didactic Agora of esoteric ideas. It is a logical catalyst, which metabolize the theory to praxis not as demagogic algorithm but as the diorama of eugenic epitome of life. The answer is Acme of Spirit, which takes place with Plato, Aristotle, Diogenes, Epicurus, Aristophanes and the anthology of Greeks Poets and Philosophers plethora. We want to Live based on “know yourself ”*, “to Be”* and “do not exaggerate”* not in demagogic anechoic lethargy off Economical “Gurus”.We prefer the Philosophy on Economy…With Ecumenical RegardsGeorgios K. GakisBSc, M.B.A.Candidate Doctor of Azteca University * The basic truths from the Oracle of Delphi. 

 

Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ

Η Αναγέννηση του Οικουμενικού Συμβόλου ή …η Φιλοσοφία στην Οικονομία Από τον Γεώργιο Γάκη, όπως ξεκίνησε ο Ξενοφών Ζολώτας…Επιστολή προς τους Διακόνους της Νόησης (Hellenic version)Αγαπητοί Προμηθείς της Σκέψης,Η ανατομία της πολύμορφης κρίσης αποκάλυψε την ελλειπτική σύνθεση μιας παρασιτικής οικονομικής μηχανής. H μηχανή αυτή, η οποία είναι βασισμένη στα ελαστικά ήθη, την πλεονεξία, το υπερτροφικό εγώ, χαρτογραφεί τα συμπτώματα μιας νέας σηψαιμίας.Και η Ευρώπη; Η Ευρώπη παραμένει μέσα σε κλινική επιληψία με απαθείς και υποκριτικές πρακτικές που δυναμιτίζουν όχι μόνο την οικονομική αλλά και την γεωπολιτική θέση της Αμφικτυονίας. Η κατάλυση της Δημοκρατίας πραγματώνεται με τη φίμωση της γνώμης, τα αυταρχικά μέτρα και την ανεργία, έχοντας ως σύμβολο αυθεντικότητας τον γαλαξία των «Ευρωπαϊκών Αστέρων». Το πρόβλημα δεν είναι Οικονομικό. Είναι Ηθικό!!! Οι ηθικοί κώδικες έχουν το χαρακτήρα μιάσματος. Η παρανοϊκή πανδημία της μισανθρωπίας αποτελεί την ψευδεπίγραφη «φιλοσοφία» της σαρκαστικής εποχής μας. Στη σκηνή του πλανητικού θεάτρου, η πολιτική κωμωδία και τραγωδία, παίζοντας έναν ανταγωνιστικό ρόλο, σταματούν το χρονόμετρο της Γης σαν κοσμικοί πειρατές. Μέσα στα σχιζοφρενικά μας χρονικά το Μέγα – Εγώ είναι ο Άναξ. Ο Άναξ ο οποίος είναι αδιάφορος για την Πόλη, είναι αηδής και ακέφαλος μέσα στην ιστορική του αμνησία. Όμως η γνώση της Ιστορίας είναι η θεραπεία ενάντια στην κατα- στροφική πνευματική αναλγησία. Το φαινόμενο της απάθειας δεν είναι νέο και σε όλες τις εποχές το δίλημμα είναι το ίδιο:
  • Κόνιο ή Νέκταρ;
  • Καταστροφή ή Αρμονία;
  • Νεκρόπολη ή Πόλη;
  • Ογκολογία ή Οικολογία;
  • Ναρκισσιστική Ψευδοδημοκρατία ή Οικουμενική ΑυθεντικήΔημοκρατία;
Ο Κόσμος στην νέα αλληγορία του Σπηλαίου του Πλάτωνα είναι ένας απαθής κόσμος μέσα σε μία ηδονιστική ύπνωση. Το σημαντικό, ηθικό πρόσωπο αφορίζεται με ένα μέγα ανάθεμα ως ανώμαλο. Τα βασικά υποκριτικά κριτήρια που χαρακτηρίζουν την αλληγορία αυτή είναι η κυνική και εφήμερη πλουτοκρατική εφορία και η γιγάντια μεγαλομανία, και όχι ο συλλογισμός, η ιδέα, ο διάλογος και η κριτική σκέψη. Ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν είναι όλοι οι απόστολοι της οικονομικής οντολογίας ανήθικοι. Υπάρχουν επιχειρήσεις και τράπεζες οι οποίες αποτελούν παράγοντα της ορθόδοξης οικονομικής σκέψης και ανάπτυξης. Το πρόβλημα είναι η «ιερά» Ηγεμονία των δεινοσαύρων της οικονομίας, η οποία βασίζεται μόνο σε έναν αριθμητικό και νομισματικό πραγματισμό, μέσω ενός βλάσφημου και παρασιτικού εγωισμού. Ο Εφιάλτης της Πόλης και της Αγοράς, οι πατριάρχες του οικονομικού χάους. Προσπαθούν να ανταγωνιστούν μέσα σε ένα ψευδογραφικό ολόγραμμα την αρμονία της Σκέψης… Οι Κυνόδοντες εναντίον της Οικουμενικής Ιδέας των Αξιών και του Πνεύματος. Τελικά, ο Κέυνς, ο Σμιθ, ο Μαρξ, ο Ένγκελς αποδείχθηκαν τραγικά αναχρονιστικοί και –τι οξύμωρο σχήμα!– αφού η αλήθεια αποκαλύφθηκε 2.500 χρόνια πριν.
 
Στις κατακόμβες του ανθρώπινου μυαλού ζει η ιδεολογία της Λογικής. Ζει μέσα στον θησαυρό της Κλασικής Ελληνικής Σκέψης, η οποία δεν αποτελεί πανάκεια, αλλά την διδακτική Αγορά των εσωτερικών ιδεών. Είναι ο λογικός καταλύτης που μεταβολίζει την θεωρία σε πράξη, όχι ως ένας δημαγωγικός αλγόριθμος αλλά ως διόραμα της ευγενικής επιτομής της ζωής. Η απάντηση είναι η Ακμή του Πνεύματος, η οποία λαμβάνει χώρα με τον Πλάτωνα, τον Αριστοτέλη, τον Διογένη, τον Επίκουρο, τον Αριστοφάνη και την πληθωρική ανθολογία των ελλήνων Ποιητών και Φιλοσόφων. Θέλουμε να Ζήσουμε βασιζόμενοι στο «γνώθι σ’ αυτόν»*, στο «Ει»* και στο «μηδέν άγαν»* και όχι στον δημαγωγικό, άηχο λήθαργο των «Γκουρού» της Οικονομίας.
Προτιμούμε τη Φιλοσοφία στην Οικονομία…Με Οικουμενικούς Χαιρετισμούς,Γεώργιος Κ. ΓάκηςBSc, M.B.A.Υποψήφιος διδάκτoρας του Azteca University
 
*Τα τρία βασικά παραγγέλματα (αλήθειες) από το μαντείο των Δελφών.