• Σήμερα είναι: Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου, 2020

Η Deloitte χορηγός του Annual Marine Money Week New York

The Tanker Market: Capitalizing on Strong Fundamentals Mean Investor Upside είναι ο τίτλος μιας εκ των βασικών συζητήσεων του 28ου συνεδρίου Annual Marine Money Week στη Νέα Υόρκη, του οποίου χορηγός είναι το τμήμα υπηρεσιών στον κλάδο Ναυτιλίας και Λιμένων της Deloitte. Εκπροσωπώντας τη Deloitte, ο κ. Γεώργιος Δ. Καμπάνης, Global Shipping & Ports Leader θα συντονίσει την συζήτηση στην οποία θα συμμετέχουν μερικοί από τους πιο σημαντικούς πλοιοκτήτες παγκοσμίως: ο κ. Nikolai Kolesnikov, Αντιπρόεδρος και Οικονομικός Διευθυντής της εταιρίας Sovcomflot, ο κ. Marco Fiori, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας d’ Amico International Shipping Α.Ε., ο κ. Ted C. Petrone, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. της εταιρίας Navios, ο κ. Claus Grønborg, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής της Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της εταιρίας Maersk Tankers, ο κ. Anthony Gurnee, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Ardmore Shipping.

Η συζήτηση θα επικεντρωθεί στα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς δεξαμενοπλοίων και στους κύριους παράγοντες που αλλάζουν τα δεδομένα στον συγκεκριμένο κλάδο. Οι σημαντικότερες εξελίξεις στη συγκεκριμένη αγορά οι οποίες θα αποτελέσουν και τη βάση της συζήτησης είναι οι εξής:

  • Το σχιστολιθικό φυσικό αέριο: Η καινοτομία της εξόρυξης σχιστολιθικού αερίου άλλαξε τα δεδομένα της αγοράς πετρελαίου εισάγοντας μια νέα εποχή, με τις ΗΠΑ να διπλασιάζουν την παραγωγή τους το 2014. Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου των εταιριών σχιστολιθικού φυσικού αερίου στην Αμερική ανέδειξαν μείωση κόστους και αύξηση παραγωγικότητας σε συνδυασμό με την απότομη πτώση των τιμών του αργού από το περασμένο καλοκαίρι.
  • Η ταχέως αναπτυσσόμενη δυναμικότητα διύλισης της Μέσης Ανατολής: Η Μέση Ανατολή επεκτείνει την επιρροή της πέραν από το απλώς να εξάγει τεράστιες ποσότητες μη επεξεργασμένων ειδών αργού, στην ανάπτυξη νέων διυλιστηρίων στις πετρελαιοπαραγωγικές χώρες, συγκλονίζοντας έτσι την αγορά καυσίμων από την Ασία μέχρι την Ευρώπη.
  • Η Κίνα υπερβαίνει την Αμερική ως εισαγωγέας πετρελαίου: Η Κίνα ξεπέρασε τις ΗΠΑ ως ο μεγαλύτερος εισαγωγέας αργού πετρελαίου στον κόσμο τον Απρίλιο. Η εξέλιξη αυτή έχει ως αποτέλεσμα μια σημαντική αλλαγή στην παγκόσμια ροή πετρελαίου κατά την τελευταία δεκαετία. Επίσης, απεικονίζει δυο γεγονότα: τον περιορισμό της εξάρτησης των ΗΠΑ από υπερατλαντικές εισαγωγές πετρελαίου λόγω της επανάσταση της εξόρυξης σχιστολιθικού αερίου και την ανάπτυξη της ζήτησης της Κίνας παρά την επιβράδυνση της οικονομίας της.

Η επίδραση αυτών των εξελίξεων στην αγορά δεξαμενοπλοίων έχει οδηγήσει σε μια αλλαγή στη ροή του πετρελαίου από την Μέση προς την Άπω Ανατολή.