• Σήμερα είναι: Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου, 2020

Aυτοματοποιημένη διαδικασία για τη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών

Aυτοματοποιημένη διαδικασία για τη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών θα αναπτύξει έως τον Ιούλιο του 2015 η ελληνική φορολογική διοίκηση.
Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων προχώρησε στη διακήρυξη επαναληπτικού διαγωνισμού για το έργο «Ηλεκτρονική Υπηρεσία Διαχείρισης Ληξιπρόθεσμων Οφειλών» ο οποίος θα διενεργηθεί στις 3 Ιουλίου. Το εν λόγω έργο συνολικού προϋπολογισμού 170.000 ευρώ θα πρέπει να παραδοθεί 12 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης.

Σκοπός του έργου είναι η ελληνική φορολογική διοίκηση να αναπτύξει μια αυτοματοποιημένη διαδικασία για τη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών, ώστε να είναι σε θέση να εγγυηθεί άμεσα την επίλυση σημαντικού τμήματος αυτών. Ταυτοχρόνως στόχος είναι να βελτιωθούν οι συνθήκες εργασίας όσων ασχολούνται και όσων είναι υπεύθυνοι με την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων αυτών οφειλών. Στο πλαίσιο αυτό θα προβλέπεται η συγκέντρωση όλων των διαθεσίμων πληροφοριών με επίκεντρο τον οφειλέτη (προφίλ οφειλέτη), ενεργοποιώντας αυτοματοποιημένες διαδικασίες εκούσιας και αναγκαστικής είσπραξης.

Το έργο θα υλοποιηθεί και θα εγκατασταθεί στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων παρέχοντας υπηρεσίες διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών των φορολογουμένων από τους αρμόδιους χρήστες του υπουργείου Οικονομικών, καθώς και υπηρεσία διακανονισμού (και ηλεκτρονικής πληρωμής μέσω της ήδη αναπτυσσόμενης λειτουργικότητας πληρωμής οφειλών του Taxisnet) βεβαιωμένων οφειλών προς τους